KÖZBESZERZÉS 2018
Kötelező Elektronikus Közbeszerzés 2017. december 31-től + Közbeszerzési joggyakorlat aktualitásai
+ Könyv kedvezménnyel!
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

2017. november 22., szerda, 10.00–15.00, regisztráció 9 órától.

Előadó(k):

13.15–15.15: Dr. Molnár Margaréta
(osztályvezető, Elektronikus Közbeszerzési Rendszert Támogató Osztály, Miniszterelnökség)
10.00–12.30: Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella
(közbeszerzési és európai jogi szakjogász, ügyvéd, Ecovis Hungary Legal)
10.00–12.30: Dr. Szabó Andrea
(felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, partner, Ecovis Hungary Legal)

Helyszín:

MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
Megközelítés » Parkolás » Galéria »

Részvételi díj:

Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 25.900 Ft + áfa/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (20% kedvezmény): 25.900 Ft + áfa/fő helyett 20.720 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (20%+5% kedvezmény): 25.900 Ft + áfa/fő helyett 19.685 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 25.900 Ft + áfa/fő helyett 18.130 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30%+5% kedvezmény): 25.900 Ft + áfa/fő helyett 17.225 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Spóroljon 4.000 Ft-ot!

Kizárólag a konferencia mellé most 4.000 Ft-kedvezménnyel, 12.900 Ft helyett 8.900 Ft-ért, megvásárolhatja a Munkajogi és Polgári jogi Szerződés- és Iratmintatár 2017 című szakkönyvet + pendrive-ot.

A jelentkezésnél a kiegészítő termékek közül válassza ki a Munkajogi és Polgári jogi Szerződés- és Iratmintatár 2017 című szakkönyvet + pendrive-ot és máris Öné 4.000 Ft kedvezménnyel!

TOVÁBBI RÉSZLETEK (TEMATIKA, FORGATÓKÖNYV, JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK)

Forgatókönyv:

09.00–10.00: Regisztráció, kávészünet
10.00–12.30: Előadás 1. része
12.30–13.15: Ebédszünet, Kávészünet
13.15–15.15: Előadás 2. része, Konzultáció
A részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket,  valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet.
A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve ha valaki külön ebédet vagy őrzött parkolót igényel.
Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
Ebéd: A helyszínen étterem működik, ahol az előre igényelhető 3 fogásos menüebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő; vagy a közelben számos (gyors)étterem található!

Tematika:

Küszöbön áll (2018. január 1-től) a kötelező elektronikus közbeszerzés bevezetése, ami jelentős változásokat hoz majd a magyar közbeszerzési gyakorlatban, a közbeszerzési eljárások bonyolításában. A papír alapú közbeszerzési eljárásról kötelezően át kell állnia minden ajánlatkérőnek Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. A rendszer szabályozási hátteréről és felépítéséről, valamint használatának kérdéseiről tájékozódhat rendezvényünkön, a Miniszterelnökség szakértő munkatársának segítségével.

Konferenciánkon a várható változások mellett – a közbeszerzési aktualitások körében – a jelenlegi jogszabályi előírások alkalmazásához is igyekszünk tájékoztatást adni: bemutatjuk a közelmúlt legfontosabb segédanyagait, a fontosabb témakörökben született döntőbizottsági határozatokat, bírósági ítéletek, és az aktuális ellenőrzési tapasztalatokat.

Tematika:

Az elektronikus közbeszerzésre való átállás szabályozási háttere 

Irányelvi kötelezettségek ■ Nemzetközi kitekintés – Mi a helyzet a többi tagállamban ■ Hazai jogszabályi kötelezettségek – Várható fontosabb jogszabály-változások az elektronikus közbeszerzés vonatkozásában ■ Átmeneti időszakra vonatkozó fontosabb jogszabályi változások ■ Újdonságok elektronikus úton történő eljárások lebonyolítása vonatkozásában

A kötelező elektronikus közbeszerzési rendszer bemutatása

Az elektronikus közbeszerzési rendszer felépítése ■ Az elektronikus közbeszerzési rendszer használata ■ Közbeszerzési eljárás lefolytatása az elektronikus közbeszerzési rendszerben – Főbb eljárási cselekmények bemutatása az elektronikus rendszerben ■ Milyen új szabályokra kell figyelni az elektronikus közbeszerzési eljárás lefolytatása során?

Joggyakorlat

Részekre bontási tilalom, becsült érték meghatározása ■ Részajánlattétel biztosításának kérdései ■ Beszerzés tárgyának meghatározása: a műszaki leírás meghatározásának kérdései ■ Alkalmassági szempontok előírása, buktatóiÉrtékelési szempontok meghatározása: a minőségi értékelés buktatói, a szakemberek értékelésének kérdései ■ Szerződést biztosító mellékkötelezettségek előírása megfelelően: kötbér, jótállás és egyéb lehetőségek ■ Bírálat és az értékelés kérdései, hiánypótlás, indokolás-kérés ■ Nemzeti eljárásrend szerinti eljárások alkalmazásának kérdései

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

További részletek bezárása

INTERNETES JELENTKEZÉS
>