Még nem ÁFA 365 Klub tag? Részletekért kattintson IDE! Belépés ÁFA 365 Klub tagoknak
KÖTELEZŐ ELEKTRONIKUS KÖZBESZERZÉS 2018 (Ajánlatkérők)
EKR rendszer gyakorlati alkalmazásának bemutatása
Kötelező Elektronikus Közbeszerzés 2018. április 15-től
+ AJÁNDÉK Szakkönyv!
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

2018. november 13., kedd, 10.00–15.30, regisztráció 9 órától.

Előadó(k):

10.00–15.30: Novakovics Milán

(ügyfél-támogatási munkatárs, NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft.)

10.00–15.30: Dr. Poroszkai-German Gabriella

(szakmai vezető, Multicontact Consulting Kft.)

10.00–15.30: Tótka Tamás

(operatív vezető, NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft.)

Helyszín:

MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
Megközelítés » Parkolás » Galéria »

Részvételi díj:

Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 49.000 Ft + áfa/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (20 kedvezmény): 49.000 Ft + áfa/fő helyett 39.200 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (20%+5 kedvezmény): 49.000 Ft + áfa/fő helyett 37.240 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (30 kedvezmény): 49.000 Ft + áfa/fő helyett 34.300 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30%+5 kedvezmény): 49.000 Ft + áfa/fő helyett 32.585 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZFet és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Spóroljon 5.000 Ft-ot!

Kizárólag a konferencia mellé most 5.000 Ft-kedvezménnyel, 14.900 Ft helyett 9.900 Ft-ért, megvásárolhatja A Munka Törvénykönyve magyarázata 2018 című szakkönyvet + pendrive-ot.

A jelentkezésnél a kiegészítő termékek közül válassza ki A Munka Törvénykönyve magyarázata 2018 című szakkönyvet + pendrive-ot és máris Öné 5.000 Ft kedvezménnyel!

Forgatókönyv:

09.00–10.00: Regisztráció, kávészünet
10.00–12.15: Előadás 1. része
12.15–13.00: Ebédszünet, kávészünet
13.00–15.30: Előadás 2. része
A részvételi díj tartalmazza az előadást, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet.
A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve ha valaki külön ebédet vagy őrzött parkolót igényel.
Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
Ebéd: A helyszínen étterem működik, ahol az előre igényelhető 3 fogásos menüebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő; vagy a közelben számos (gyors)étterem található!

Tematika:

2018. április 15-től kötelező jelleggel a papír alapú közbeszerzési eljárásról teljes egészében átálltunk Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. Hazánkban egységes Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező. A rendszer felépítéséről, valamint gyakorlati használatáról lépésről lépésre tájékozódhat rendezvényünkön, gyakorlati szakemberek segítségével, akik üzemeltetik az Elektronikus Közbeszerzési Rendszert.

Tematika:

■ Bevezetés, a képzés célja, bemutatkozás, az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) bemutatása

■ Rövid áttekintés a jogszabályi háttérről

■ EKR regisztráció

■ Jogosultsági szintek

■ Portál funkciók bemutatása

■ Hirdetmények keresése

■ Dokumentációhoz való hozzáférés

■ Gazdasági szereplők együttműködésének esetkörei és az EKR-ben való megoldási lehetőségek

■ Részvétel a közbeszerzési eljárásban

■ Jelentkezés

■ Ajánlat

■ Tárgyalás

■ Végleges ajánlat

■ Ajánlattevői eljárási cselekmények indítása

■ Ajánlatkérői eljárási cselekményekről való tájékozódás

■ Kiegészítő tájékoztatás

■ Bontás

■ Hiánypótlás

■ Igazolások benyújtása

■ Összegezés

■ Előzetes vitarendezés

■ Betekintés

■ Árlejtés

■ Eseménynapló, dokumentálás

■ Összefoglalás, értékelés

■ Kérdések-válaszok

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

INTERNETES JELENTKEZÉS