ÁFA + SZÁMLÁZÁS 2024 (Videó)
Változások + Aktualitások (Belföldi és nemzetközi ügyletek)
Értékesítés: 2024. szeptember 5-ig. Megtekintés: 2024. december 31-ig.
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

Videó felvételének időpontja: 2024. január 31. (szerda)

VIDEÓ

3 db videó, 5 óra tananyag

videó

Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Háttéranyag elektronikus formában. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy az előadás időpontja (2024. január 31.) után leghamarabb 7 nappal (2024. február 7.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2024. december 31-ig lehet ingyenesen a videót korlátlan alkalommal megtekinteni. Fontos! Az értékesítés 2024. szeptember 5-én zárul.

Előadó(k):

Dr. Csátaljay Zsuzsanna
áfa szakértő, jogász
Saját adótanácsadó cégének, a Csátaljay-Consulting Kft.-nek az ügyvezetője, emellett 2007 óta a Deloitte Zrt. Adó- és jogi tanácsadás részlegének külső tanácsadó munkatársa. Ezt megelőzően tizennyolc éven át az APEH Általános Forgalmi Adó Osztályának szakmai vezetője volt. Az elmúlt években részt vett az áfa-szabályozás kidolgozásában, joggyakorlatának kialakításában. Számos általános forgalmi adó és számlázás tárgyú szakkönyv, publikáció szerzője, továbbá rendszeres előadója szakmai konferenciáknak, előadásoknak.

Helyszín:

ONLINE

Részvételi díj:

30% kedvezmény 2024. szeptember 5-ig!

Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 34.900 Ft + áfa/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZF–et és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Forgatókönyv:

Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

Tematika:

Kiváló gyakorlati előadó, szuper ár! Új tematika, amely a 2024-es törvényváltozásokat tartalmazza!

Tematika:

■ Kötelező visszaváltási rendszer hatása az áfa rendszerre

■ Közel valós idejű adatszolgáltatás a közösségi ügyletekről

■ A Héa rendszer jövője: a VIDA

■ Saját termék mozgatás címén már nem kell adószámot váltani a célországban

■ Elektronikus számla új fogalma

■ Számlakiállítási határidő rövidülése közösségi ügyleteknél

■ Kötelező fordított adózás bevezetése termékértékesítésekre, ha a teljesítési hely szerinti tagállamban adószámmal rendelkezik a vevő

■ Vevői készlet szabályainak kivezetése

■ OSS rendszerének kiterjesztése

■ Az elektronikus platform szolgáltatásnyújtásoknál is lehet „vélelmezett értékesítő”

■ Elektronikus platform vélelmezett értékesítői státuszának kiterjesztése

■ Új ingatlan fogalmának kiterjesztése a funkcióváltásokra és az önálló rendeltetési egységek számának változására

■ Építőipari fordított adózás új szabályai és azok magyarázata példákkal

■ Fordított adózás szabályainak pontosítása ingatlannal kapcsolatos tevékenységek esetén

■ Egyes ügyletek adómértékének változása (műalkotások importjára vonatkozó áfa mérték 5%-ra csökkentése, egyes desszert jellegű sajtkészítmények áfa kulcs csökkentése)

■ Közvetett vámjogi képviselet alkalmazásával történő termékimporttal összefüggő módosítás

■ eÁfa bevallás működése, lehetőségei

■ Egyes online elérhető szolgáltatások teljesítési helyére és a különbözeti adózásra vonatkozó szabályok módosulása (2025-től)

■ eNyugta rendszerrel kapcsolatos tudnivalók

■ Alanyi adómentességre vonatkozó szabályok változása (2025-től)

■ Idegen ingatlanon végzett beruházások és saját rezsis beruházások aktuális áfa kérdései

■ Promóciós konstrukciók áfa és számlázási kérdései (két- és többszereplős promóciók, vásárlást ösztönző akciók, árengedmények, termékjuttatások, pontakciók, utalványok stb.)

■ Kiknek érdemes csoportos áfa alanyiságot választani és melyek az előnyei?

■ Személygépkocsival összefüggő áfa és számlázási kérdések (beszerzés, értékesítés, lízing, bérbevétel, üzemanyag, szervízköltségek, magánhasználati térítés és ha nincs térítés, elektromos autó stb.)

■ Egyenes és fordított adózás érvényesülése az ingatlanügyleteknél (ingatlan építése, értékesítése)

■ Ingatlan bérbeadás, kereskedelmi szállásszolgáltatás aktuális áfa kérdései

■ Alanyi menteseknél felmerülő tipikus áfa problémák (belföldi és határon átnyúló ügyleteknél)

■ Étkeztetés 5%-os áfa kulcsának alkalmazásával összefüggő aktuális kérdések

■ Láncügyletek és háromszögügyletek számlázási és áfa kérdései

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

INTERNETES JELENTKEZÉS