Professzionális RECEPCIÓS Képzés – Mesterséges Intelligencia támogatásával
Professzionális recepció: a páciensélmény központja a digitális korban. A recepciós pult többé nem elég. Legyen Ön a páciensélmény mestere!
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

2025. november 3. (hétfő), 09.00–16.00, regisztráció 8.30-tól

TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE KÖZVETÍTÉS vagy VISSZANÉZHETŐ VIDEÓ

tantermi

Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz, ebédszünetben szendvicsek). A tantermi képzés előtt és közben kérdezési lehetőség. Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. Parkolási lehetőség térítés ellenében. Ingyenes hozzáférést biztosítunk 2026. március 31-ig a képzésről készült videó utólagos korlátlan megtekintéséhez.

élő

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő képzés előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában. Ingyenes hozzáférést biztosítunk 2026. március 31-ig a tréningről készült videó utólagos korlátlan megtekintéséhez.

videó

Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (2025. november 3.) után legkésőbb 7 nappal (2025. november 10.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2026. március 31-ig lehet a videót korlátlan alkalommal megtekinteni.

Előadó(k):

Kluka Attila

Praxismenedzsment szakértő, Master of Business Administration, Vállalkozásszervező közgazdász, Philologist in Vedic Science, Business coach, Mentor, Tréner
25 éves tanácsadói tapasztalat, 153 magánegészségügyi rendelő ügyfél, 432 konferencia és rendelői tréning, DentalWorld díjas előadó, Semmelweis Egyetem meghívott előadó, Szegedi Tudományegyetem meghívott előadó

Helyszín:

MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
Megközelítés » Parkolás » Galéria »

Részvételi díj:

30% kedvezmény 2025. október 31-ig!

Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 57.000 Ft/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZFet és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Forgatókönyv:

08.30–09.00: Regisztráció
09.00–10.30: Előadás 1. része
10.30–10.45: Kávészünet
10.45–12.15: Előadás 2. része
12.15–12.45: Ebédszünet, Kávészünet
12.45–14.15: Előadás 3. része
14.15–14.30: Kávészünet
14.30–16.00: Előadás 4. része
A tantermi részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet, valamint a szendvicsebédet.
A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz!
A részvételi díjak bruttó összegek, tartalmazzák a 27% áfát. Az előadás díja költségként elszámolható.

Tematika:

Professzionális recepció: a páciensélmény központja a digitális korban. A recepciós pult többé nem elég. Legyen Ön a páciensélmény mestere!

Alakítsa át a rendelő legfontosabb kapcsolódási pontját egy adminisztratív állomásból a páciensmegtartás és a bevételnövelés stratégiai központjává.

Kinek szól ez a képzés?

Tapasztalt és pályakezdő recepciósoknak, akik szeretnék munkájukat egy magasabb szintre emelni.
Front office munkatársaknak és pácienskoordinátoroknak, akik a páciensélmény minőségéért felelnek.
Praxis menedzsereknek és rendelővezetőknek, akik felismerték, hogy a recepció a praxis üzleti sikerének kulcsa, és szeretnék csapatukat a legmodernebb tudással felvértezni.

Ön a praxis „barátságos arca”, hangja és első védvonala.

Minden egyes telefonhívás, minden mosoly, minden megoldott probléma Önön keresztül formálja a páciensek véleményét. De a mai digitális világban, ahol a páciensek 36%-a már eleve szorongva érkezik, és egy negatív online vélemény hetekre tönkreteheti a hírnevet, a hagyományos recepciós feladatok már nem elegendőek a sikerhez. A kérdés nem az, hogy a recepciós fontos-e, hanem az, hogy készen áll-e arra, hogy a praxis nélkülözhetetlen Páciensélmény Menedzserévé váljon.

Ebben segíthet Önnek a képzésünk:
Ez a hatórás, intenzív és gyakorlatorientált képzés nem csupán egy újabb kommunikációs tréning. Ez egy stratégiai befektetés Önbe és a praxis jövőjébe.
Ezeket a képességéket sajátíthatja el: Hogyan kezelje a legnehezebb helyzeteket magabiztosan. Hogyan alakítson át egy bizonytalan érdeklődőt lojális pácienssé. Hogyan használja a mesterséges intelligenciát, hogy munkája hatékonyabb és kevésbé stresszes legyen.

De én nem értek ezekhez a mesterséges intelligencia francnyavalyákhoz, akkor is érdemes eljönnöm?
Pont ez a lényeg. Ha Ön még egyáltalán nem foglakozott a mesterséges intelligenciával, sőt azt sem tudja mi fán terem, vagy hogy hogyan fogjon hozzá, de érzi, hogy most már lépni kéne ezen a területen, akkor a legjobb helyen jár. A nap végére nem lesz Önből sem adatelemző, sem programozó, de egy rutinos AI felhasználó biztosan. Csak annyi, amennyire szüksége van, de az stabilan.

Készen áll arra, hogy a praxis nélkülözhetetlen erőforrásává váljon?
Ne hagyja, hogy a kiégett munkatársak, a negatív online vélemények és a rosszul menedzselt páciensélmény határozza meg praxisuk jövőjét. Fektessen be a legfontosabb emberi erőforrásba – saját magába és a csapatába.

Tematika:

Az első benyomás művészete

A Recepció, mint „Irányítótorony”: hogyan befolyásolja munkája közvetlenül a praxis bevételét és a páciensmegtartást

A „Kapcsolódási pillanatok”: Menedzselje tökéletesen az első érintkezési pontokat az online hirdetéstől az első telefonhívásig

Bizalomépítő vs. bizalomromboló kommunikáció: sajátítsa el a szavakat és a testbeszédet, amelyekkel azonnal bizalmat ébreszt

A mesterséges intelligencia a recepciósi munka támogatásában: ismerje meg, hogyan támogathatja a mesterséges intelligencia a munkáját, hogy Ön az emberi kapcsolatokra fókuszálhasson

Mélyebb ismeretek a páciensekről: páciens tipológiák, elvárások és félelmek

■ A szorongás oldása: kezelje hatékonyan a páciensek leggyakoribb félelmeit a fájdalomtól a szégyenérzetig

■ A 9 pácienstípus mesterfogásai: Ismerje fel azonnal, hogy „Pörgős”, „Kétkedő” vagy „Nagyfőnök” típusú pácienssel beszél, és alkalmazza a leghatékonyabb kommunikációs stratégiát mindegyiküknél

■ Proaktív konfliktuskezelés: előzze meg a panaszokat azzal, hogy „beszéli a páciensei nyelvét” és menedzseli a típus-specifikus elvárásaikat

A rendelői folyamatok mestere: időpontkezelés és páciensáramlás

Modern időpontkezelés: online foglalási rendszerek, proaktív várólistákra és visszahívások rendszere

A várakozási idő pszichológiája: alakítsa át a frusztráló várakozást egy pozitív, gondoskodó interakcióvá a proaktív kommunikáció erejével

Mestersége intelligencia a folyamatszervezésben: Használja a mesterséges intelligenciát a csúszások megelőzésére és a páciensáramlás optimalizálására

Pénzügyi kommunikáció és diszkrét adminisztráció

Magabiztos pénzügyi kommunikáció: Tanulja meg, hogyan kommunikálja a költségeket transzparensen és határozottan, elkerülve a kellemetlen meglepetéseket

GDPR a gyakorlatban: kezelje a páciensadatokat a legmagasabb szintű diszkrécióval és a jogszabályoknak megfelelően, ezzel is erősítve a bizalmat

Konfliktus- és reklamációkezelés mesterfokon

Deeszkalációs technikák: alkalmazzon bevált módszereket a dühös, frusztrált páciensek megnyugtatására

A panasz mint ajándék: fordítsa a reklamációkat a praxis fejlesztésének eszközévé, és védje meg a „mundér becsületét” minden helyzetben

A mesterséges intelligencia a panaszok elemzésében: ismerje fel a visszatérő problémákra és tegyen javaslatot a megelőzésükre a mesterséges intelligencia segítségével

A digitális recepció: online hírnévmenedzselés

A negatív online vélemények kezelése: válaszoljon a negatív kommentekre professzionálisan és GDPR-kompatibilis módon, a kárt minimalizálva és a bizalmat építve

A praxis digitális nagykövete: váljon a praxis online hírnevének proaktív formálójává, ösztönözve a pozitív visszajelzéseket

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

INTERNETES JELENTKEZÉS