CÉGKAPU SZOLGÁLTATÁSOK, ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS 2021
Változások, Aktualitások (Gyakorlati bemutató)
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

2020. december 1., kedd, 09.00–13.00, regisztráció 8.30-tól

TANTERMI KÉPZÉS vagy ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS vagy VIDEÓ/E-LEARNING

tantermi

Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz). Íróeszköz, jegyzettömb, WIFI. A képzés alatt, egy-egy témablokk után kérdezési lehetőség. Ezen a képzésen maximum 50 vehet személyesen részt, betartva a járványügyi védekezés előírásait (távolságtartás, kézfertőtlenítő, maszkviselés lehetősége, zárt fóliázott ételek)!

élő

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő képzés végén online kérdezési lehetőség.

videó

Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (december 1.) után leghamarabb 7 nappal (december 8.) lehet a videót megnézni, innentől kezdve 10 nap áll rendelkezésre a megtekintésre (tehát legkésőbb december 18-ig).

Előadó(k):

09.00–13.00: Kelemen Hilda
NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság Ügyfélkapcsolati Osztály, ügyfélkapcsolati osztályvezető

Helyszín:

MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
Megközelítés » Parkolás » Galéria »

Részvételi díj:

Mindhárom képzési formánál ugyanannyi a részvételi díj! Az INTERNETES JELENTKEZÉS gomb megnyomása után a webshopban válassza ki, hogy milyen módon szeretné a képzést meghallgatni/megtekinteni. 
Fontos! A webshop fejlesztés alatt van, így kérjük Önt, hogy a “KOSÁR“-ban a részvételi adatok mellett a “Megjegyzés” sorba legyen szíves beírni: TANTERMI KÉPZÉS vagy ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS vagy VIDEÓ/E-LEARNING. Az aktuális kormányzati intézkedéseket figyelembe véve, a tantermi képzést választóknak lehetőséget biztosítunk átsorolásukat kérni az ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING képzésre.
Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 21.900 Ft + áfa/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény): 21.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény): 21.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény): 21.900 Ft + áfa/fő helyett 17.900 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény): 21.900 Ft + áfa/fő helyett 16.900 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZFet és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Forgatókönyv:

08.30–09.00: Regisztráció, kávészünet
09.00–10.30: Előadás 1. része
10.30–11.00: Kávészünet
11.00–13.00: Előadás 2. része
A tantermi részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, az édes és sós süteményeket, a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet.
A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve, ha valaki külön őrzött parkolót igényel.
Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

Tematika:

A teljes körű elektronikus ügyintézés 2019. január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A teljes körű elektronikus ügyintézés minden gazdálkodó szervezet részére kötelező! A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

Bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Tematika:

■ SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye

■ Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)

■ Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)

■ Cégkapu használata, jogosultság-kezelés és címkézés, profilok beállítása

■ Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül

■ ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen

■ e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre

■ Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással

■ Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban

■ RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)

■ Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)

ONYA alkalmazás (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás)

Konzultáció a cégkapu használata során felmerült kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

INTERNETES JELENTKEZÉS
>