CÉGKAPU szolgáltatások, Elektronikus ügyintézés 2021-2022
Változások, Aktualitások - Gyakorlati bemutató
SZAKMAI KONFERENCIA, KÉPZÉS
RÉSZLETES TEMATIKA
INTERNETES JELENTKEZÉS

Időpont:

Felvétel időpontja: 2021. szeptember 17. (péntek)

VIDEÓ

videó

Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (szeptember 17.) után leghamarabb 7 nappal (szeptember 24.) lehet a videót megnézni, innentől kezdve 15 nap áll rendelkezésre a megtekintésre (tehát legkésőbb október 9-ig).

Előadó(k):

Kelemen Hilda

ügyfélkapcsolati osztályvezető, NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság Ügyfélkapcsolati Osztály

Helyszín:

ONLINE

Részvételi díj:

Kedvezmények 2021. szeptember 27-ig!

Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): 23.900 Ft + áfa/fő
Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény): 23.900 Ft + áfa/fő helyett 21.900 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény): 23.900 Ft + áfa/fő helyett 20.900 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény): 23.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény): 23.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek?

A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZFet és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.

Forgatókönyv:

Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

Tematika:

A teljes körű elektronikus ügyintézés 2019-ben lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út maradt a Hatóságokkal történő kommunikációra. A teljes körű elektronikus ügyintézés minden gazdálkodó szervezet részére kötelező! A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

Bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Tematika:

■ SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye

■ Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)

■ Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)

■ Cégkapu használata, jogosultság-kezelés és címkézés, profilok beállítása

■ Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül

■ ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen

■ e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre

■ Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással

■ Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban

■ RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)

■ Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)

ONYA alkalmazás (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás)

Konzultáció a cégkapu használata során felmerült kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban

Jelentkezési feltételek

A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:

Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

INTERNETES JELENTKEZÉS
>