TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE KÖZVETÍTÉS vagy VISSZANÉZHETŐ VIDEÓ
![]() |
Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz, ebédszünetben szendvicsek). A tantermi képzés előtt és közben kérdezési lehetőség. Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. Parkolási lehetőség térítés ellenében. Ingyenes hozzáférést biztosítunk 2026. március 31-ig a képzésről készült videó utólagos korlátlan megtekintéséhez. |
![]() |
Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő képzés előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában. Ingyenes hozzáférést biztosítunk 2026. március 31-ig a tréningről készült videó utólagos korlátlan megtekintéséhez. |
![]() |
Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (2025. november 3.) után legkésőbb 7 nappal (2025. november 10.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2026. március 31-ig lehet a videót korlátlan alkalommal megtekinteni. |
30% kedvezmény 2025. október 31-ig!
Alap részvételi díj (kedvezmények nélkül): | 57.000 Ft/fő |
Új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): | 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő |
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (30% kedvezmény): | 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő |
Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): | 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő |
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény): | 57.000 Ft/fő helyett 39.900 Ft/fő |
A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt, valamint a jelentkezésnél elfogadja az ÁSZF–et és az Adatvédelmi Nyilatkozat-ot.
Professzionális recepció: a páciensélmény központja a digitális korban. A recepciós pult többé nem elég. Legyen Ön a páciensélmény mestere!
Alakítsa át a rendelő legfontosabb kapcsolódási pontját egy adminisztratív állomásból a páciensmegtartás és a bevételnövelés stratégiai központjává.
Kinek szól ez a képzés?
Tapasztalt és pályakezdő recepciósoknak, akik szeretnék munkájukat egy magasabb szintre emelni.
Front office munkatársaknak és pácienskoordinátoroknak, akik a páciensélmény minőségéért felelnek.
Praxis menedzsereknek és rendelővezetőknek, akik felismerték, hogy a recepció a praxis üzleti sikerének kulcsa, és szeretnék csapatukat a legmodernebb tudással felvértezni.
Ön a praxis „barátságos arca”, hangja és első védvonala.
Minden egyes telefonhívás, minden mosoly, minden megoldott probléma Önön keresztül formálja a páciensek véleményét. De a mai digitális világban, ahol a páciensek 36%-a már eleve szorongva érkezik, és egy negatív online vélemény hetekre tönkreteheti a hírnevet, a hagyományos recepciós feladatok már nem elegendőek a sikerhez. A kérdés nem az, hogy a recepciós fontos-e, hanem az, hogy készen áll-e arra, hogy a praxis nélkülözhetetlen Páciensélmény Menedzserévé váljon.
Ebben segíthet Önnek a képzésünk:
Ez a hatórás, intenzív és gyakorlatorientált képzés nem csupán egy újabb kommunikációs tréning. Ez egy stratégiai befektetés Önbe és a praxis jövőjébe.
Ezeket a képességéket sajátíthatja el: Hogyan kezelje a legnehezebb helyzeteket magabiztosan. Hogyan alakítson át egy bizonytalan érdeklődőt lojális pácienssé. Hogyan használja a mesterséges intelligenciát, hogy munkája hatékonyabb és kevésbé stresszes legyen.
De én nem értek ezekhez a mesterséges intelligencia francnyavalyákhoz, akkor is érdemes eljönnöm?
Pont ez a lényeg. Ha Ön még egyáltalán nem foglakozott a mesterséges intelligenciával, sőt azt sem tudja mi fán terem, vagy hogy hogyan fogjon hozzá, de érzi, hogy most már lépni kéne ezen a területen, akkor a legjobb helyen jár. A nap végére nem lesz Önből sem adatelemző, sem programozó, de egy rutinos AI felhasználó biztosan. Csak annyi, amennyire szüksége van, de az stabilan.
Készen áll arra, hogy a praxis nélkülözhetetlen erőforrásává váljon?
Ne hagyja, hogy a kiégett munkatársak, a negatív online vélemények és a rosszul menedzselt páciensélmény határozza meg praxisuk jövőjét. Fektessen be a legfontosabb emberi erőforrásba – saját magába és a csapatába.
Tematika:
Az első benyomás művészete
■ A Recepció, mint „Irányítótorony”: hogyan befolyásolja munkája közvetlenül a praxis bevételét és a páciensmegtartást
■ A „Kapcsolódási pillanatok”: Menedzselje tökéletesen az első érintkezési pontokat az online hirdetéstől az első telefonhívásig
■ Bizalomépítő vs. bizalomromboló kommunikáció: sajátítsa el a szavakat és a testbeszédet, amelyekkel azonnal bizalmat ébreszt
■ A mesterséges intelligencia a recepciósi munka támogatásában: ismerje meg, hogyan támogathatja a mesterséges intelligencia a munkáját, hogy Ön az emberi kapcsolatokra fókuszálhasson
Mélyebb ismeretek a páciensekről: páciens tipológiák, elvárások és félelmek
■ A szorongás oldása: kezelje hatékonyan a páciensek leggyakoribb félelmeit a fájdalomtól a szégyenérzetig
■ A 9 pácienstípus mesterfogásai: Ismerje fel azonnal, hogy „Pörgős”, „Kétkedő” vagy „Nagyfőnök” típusú pácienssel beszél, és alkalmazza a leghatékonyabb kommunikációs stratégiát mindegyiküknél
■ Proaktív konfliktuskezelés: előzze meg a panaszokat azzal, hogy „beszéli a páciensei nyelvét” és menedzseli a típus-specifikus elvárásaikat
A rendelői folyamatok mestere: időpontkezelés és páciensáramlás
■ Modern időpontkezelés: online foglalási rendszerek, proaktív várólistákra és visszahívások rendszere
■ A várakozási idő pszichológiája: alakítsa át a frusztráló várakozást egy pozitív, gondoskodó interakcióvá a proaktív kommunikáció erejével
■ Mestersége intelligencia a folyamatszervezésben: Használja a mesterséges intelligenciát a csúszások megelőzésére és a páciensáramlás optimalizálására
Pénzügyi kommunikáció és diszkrét adminisztráció
■ Magabiztos pénzügyi kommunikáció: Tanulja meg, hogyan kommunikálja a költségeket transzparensen és határozottan, elkerülve a kellemetlen meglepetéseket
■ GDPR a gyakorlatban: kezelje a páciensadatokat a legmagasabb szintű diszkrécióval és a jogszabályoknak megfelelően, ezzel is erősítve a bizalmat
Konfliktus- és reklamációkezelés mesterfokon
■ Deeszkalációs technikák: alkalmazzon bevált módszereket a dühös, frusztrált páciensek megnyugtatására
■ A panasz mint ajándék: fordítsa a reklamációkat a praxis fejlesztésének eszközévé, és védje meg a „mundér becsületét” minden helyzetben
■ A mesterséges intelligencia a panaszok elemzésében: ismerje fel a visszatérő problémákra és tegyen javaslatot a megelőzésükre a mesterséges intelligencia segítségével
A digitális recepció: online hírnévmenedzselés
■ A negatív online vélemények kezelése: válaszoljon a negatív kommentekre professzionálisan és GDPR-kompatibilis módon, a kárt minimalizálva és a bizalmat építve
■ A praxis digitális nagykövete: váljon a praxis online hírnevének proaktív formálójává, ösztönözve a pozitív visszajelzéseket
A részletes jelentkezési feltételeket az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza. A legfontosabb tudnivalók:
Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig átutalással vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogy az átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.